14/11-11

Hej mitt namn e Linnea, jag är elva år och det här är nog min tionde blogg som jag startar. Jag är väldigt intresserad av facebook och  mina kompisar + såklart min familj. jag gillar att lyssna på music och att bara vah hemma och slappa. Dem flesta tycker att jag är fjortis men det tkr  inte jah ;) Just nu har jag ingen bild som jag kan lägga upp på bloggen men jag kan nog fixa det tills imorgon :) MEn jah kan ju alltid beskriva mej själv.

JAg är en Blondin som brukar sminka mej men eftersom min pappa har betalat så att jag har färgat ögonfranssarna behöver jag inte sminka mig till skolan som tur e. mina bästisar heter Julia och Josefin, oh dem kommer ni få höra väldigt mkt om! Juste mej själv: Jag är en blondin(lite trög) blåögd(skitsnygg) smal (tkr jag) lång(tkr alla;)
mitt hår är lite gult, orange, guld,röd färgat på vintern men blir i guldfärg på sommaren.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0